tisdag 15 mars 2016

Rådgivnings besök

Men hej halåå vilket underbart väder vi haft idag! Känns som att våren verkligen e här, ingen takatalvi i år tack! 

Idag har vi varit på vecka 20 besöket till rådgivningen, vi gick igenom det vanliga, blodtryck, HB, vikt o hjärtljud. HB hade sjunkit lite grann igen, men inte såpass mycket att jag sko behöv järntillskott, äter ju multivitaminer som också innehåller järn, såå.. Vikten hade ökat, som den också skall göra, och jag har nu gått upp exakt 10 kg sen jag blev gravid, hehe.. men det är jag väldigt glad för också, för jag var nog så spinkig när jag vägde som minst, har alltid vila gå upp lite i vikt men haft så armadis svårt me de pga att jag helt enkelt har svårt att gå upp i vikt, men som tur är har jag nu en liten bebis och en massa hormoner i kroppen som hjälper mig med det, jaa och så äter jag ju som en häst x2. Hjärtljuden lät som dom ska, jämna slag och det var lika underbart som sist att få höra lillens hjärta. Efter rådgivnings besöket blev det en runda på stan med min vän Linn, och vi fyndade lite ett och annat för små slantar! 

Mina cravings right now, de e nog GODIS, och så klaaart frukt, mm goo, och så denhär Froosh smoothien. Ja körd faktist till 3 olika affärer för att få tag på denhär, det är något jag bara ha måsta ha dom senaste dagarna, mmmm..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar