måndag 14 mars 2016

Lejd idag

Helgen har sprungit förbi som vanligt och vi har en ny vecka att se fram emot, får se vad den har att bjuda på! Ihelg har vi (jag, Victor och systers hund) grillat korv, och i söndags blev vi bjudna på lunch vid ABC, mums.. vi var också en vända hem till Victors föräldrar och sa hej sådär i brist på annat.




Idag när jag körde hem från jobbet blev ja riktigt j*vla lejd, FLYTTEN. Ja, ja e riktigt sur nu för att vi skall flytta, jag trivs så bra på jobbet och speciellt med just dom barnen vi har på vår avdelning, man har fått en sorts "kontakt" med dom, dom är alltid så glada att ses på mornarna och dom ger så mycket positiv energi åt en, fasst dom tar en del ibland också, hehe.. Nejmen jag trivs så armadis på detta jobb, och blir faktist ledsen av att jag bara har 11 dagar kvar. Såklart sko ja ha kunna fortsätta ennu men att köra 32 km en väg = 64 km varje dag känns lite sådär. Nåja, får väll se det från den positiva sidan, vi får ju flytta, jag får möblera, inreda o pyssla dagarna långa hur mycket jag vill, och framför allt börja ställa i ordning baby-hörnan.. hihi... Och jag kommer helt klart att hälsa på vid dagiset nån dag, nu skall jag bara njuta av mina 11 dagar som jag har kvar på jobbet.

Sambon är på jobb o kommer hem först senare, så idag tänkte jag umgås med Mamma på stan, det var väll allt för idag, hoppas ni får en skön vecka! hej så läng!

1 kommentar:

  1. Vart i larsmo skall ni flytta? De va väl dit ni sku...

    SvaraRadera