tisdag 26 januari 2016

Någon vi längtar efter

Hej!
Idag tänkte jag "break the news" och berätta att vi väntar barn! Jag är i vecka 13 (12+4) så 4.08.2016 är det beräknat att vi skall bli föräldrar. Har idag varit på ultraljud och vår lilla mår och har det bra i magen. Alltså känslan är ju så obeskrivlig som många av er säkert vet och har varit med om, det går ju inte bara att förklara hur "excited" och lycklig man är, att tänka sig att en liten människa växer i ens mage. I vecka 20 får vi veta könet på bebis, men nu efter ultraljudet så säger nog moderskänslan att det är en liten kille där inne. Jag tror inte jag själv riktigt har fattat att jag är gravid, haha.. känns lite som att allt är påhittat, heh...ohmagad vad vi längtar efter vår lilla bebis! 




Här i min blogg kommer ni få följa med min graviditet och mitt liv som mamma, daglig uppdatering lovas inte eftersom att jag jobbar dagligen och är oftast mega trött efter en arbetsdag, och allmänt glömsk och tänker bara på mat och bebis kläder, hehe..Om ni undrar något är det bara att slänga in en kommentar!

hej så läng!

6 kommentarer: