onsdag 17 februari 2016

Preggo shopping

Go kväll! 

Idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet, varje onsdag är vi i "troll skogen" och leker, sjunger m.m och det gillar barnen alltid lika mycket!



Trots en lugn dag var jag dö trött efter jobbet som vanligt, tog en gubbviilo och när ja vakna trodd ja att ja hade sovit i en vecka typ höhö.. Nå då ja steg upp rev ja ut mer än halva klädskåpe och tänkt "nu mina babes, ork int ja si på er nåmer" Japp, ja ska sälja bort en massa sommar kläder m.m som int har blivit använt på tusen år och som int kommer användas förän sommaren 2017, eftersom att ja kommer va hög gravid denna sommar. Har alltid haft mega svårt att ge bort eller sälja mina kläder, dom liksom måst bara få ligg där i skrubben och samla dam för att "jamen denhär kan ja ju behöv nångon" ni vet? Nå, nu e de gjort, och ja tänker int ångra mig ;)

17 tiden kom Linn och plockade upp mig för lite "preggo shopping" i kokkola. Och jag hitade världens bekvämaste Mama pants, lite tröjor och underkläder från H&M, och så klart gick jag igenom en massa baby kläder i affären MEN ja höll mig denna gång från att köpa nåt, denna gång. Kommer troligen gå å på med mina mama-pants resten av livet, så bekväma e dom, bästa jag slösat 30€ på hehe.. Så hejdååå mjukis byxor som ja har gått å på med nu i typ 3 veckors tid! (eller int hejdå, men vi kommer träffas mer sällan)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar