lördag 27 februari 2016

En liten spark

Hej!

Inatt när vi hade gått och lagt oss så fick jag känna av bebisens spark för första gången!
Eller det var mer som en riktigt ordentlig "buff", men vad vet jag om hur en spark SKA kännas, men det var iallafall bebis, det kände jag. Blev själv lite "skrämd" men det var en mysig känsla, hihi.. Hela dagen har jag känt av hur hen bubblar och sprattlar till i min mage, men inga flera sparkar har jag känt än.

Efter frukosten gav vi oss iväg till Pörkenäs för korv grillning, känns som en evighet sen sist vi faktist varit ute och gjort nåt när vädret har varit bra haha. Efteråt blev det lite mat handlig IGEN, alltså hur många gånger har vi int handla denna månad? jiisus, får no böri lugn ner mig me ätase ;) Nå nej, det ska ja aldrig göra, älskar mat för mycket pluss att lilla bebben måste ju få mat.

Nu har jag just tagit ur mockarutor ur ugnen och skall börja tillreda middag, inga speciella planer för ikväll, soffan och film, smaska på mockarutor kanske? hehe..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar