måndag 7 mars 2016

En bra måndag

Alla hatar vi ju måndagar, men idag är faktist en riktigt bra måndag! känner mig utvilad efter en helg som bestått av godis och film så var riktigt pigg å glad imorn när jag steg upp för jobb, skööönt. Nu är jag dock lite slut i skallen efter en heldag med en massa 3 åringar som sprungit en i fötterna och haft behov hit å dit, men jag älskar mitt jobb ändå. Under helgen har vi som sagt bara slappat, och igår var vi på föddis kaffe hem till Victors föräldrar för att pappan i huset fyllde år, så grattis till honom! 

Bebis mår fortfarande bra antar jag eftersom att hen buffar å på som bara vad i magen och jag bara blir större för varje dag känns det som haha.. såhär ser magen ut varje morgon och kväll, liggandes.
 

Idag efter jobbet blev det köttsoppa och plättar, mmm goo.. När vi hade ätit for vi iväg till stora syster på kaffe och hälsade på Melvin, svårt att tänka sig att han fyller redan 1 år i april, helt sjukt hur tiden rinner iväg. snart har vi också en liten bebis som mitt i allt inte längre är en liten bebis, nå.. jag skall njuta varje dag av min graviditet och spädbarns tiden.



Tror bestämt att jag snart skall börja ordna och packa ner lite saker inför flytten så får man slappa sönder under påsk lovet hehe.. nämen vi tycks nog ha en massa onödigt sk*t här och där, som tur är ska hälften till ekorosk så behöver vi int släp med precis allt! Så om nån behöver en lagom dålig divansoffa, en ful palle som går att vika ut till en madrass så är det bara att hämta bårt, GRATIS! nåja.. nu skall jag fortsätta njuta av denna sköna måndag, hej så läng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar