fredag 4 mars 2016

Dagens mage, vecka 19

Hej, värdelösa bloggaren har hittat hem! höhö.. dålig uppdatering tycks vara en grej ja e bra på, men iallafall..

Idag går jag in i vecka 19! Heelt otroligt att 127 dagar har gått, oj vad tiden går fort när man har roligt. Nå, dom senaste dagarna har jag blivit en aktiv köpare av baby kläder, hehe..så jag har plockat lite det ena och det andra till bebben som kommit emot. Både bebis och jag mår bra (ska vi hoppas) eftersom att hela veckan har jag känt hur hen rör sig och "buffar" till mig på kvällarna om jag ligger på fel sida (höger) och ligger jag på vänster sida så "buffar" sambon till mig för att jag tydligen börjar snarka då, haha! Trots att jag har fått må bra nu så trodde jag att ja sko svimma eller kast upp på jobbet idag, men de gick om snabbt efter ett saft glas.
 


Igår var en riktigt piss-dag rent ut sagt, jag kände mig som värsta hormon b*tchen på jorden, humörsvängningar hit o dit, skällde på allt å alla, och pricken på i:et var ju att jag fick ett meddelande att sambon var på väg till kokkola akuten med ambulans. Stirrade en stund förrän jag fattade att ahaa han har krockat, men hjälp va har hänt?? nå, han klara sig med lindriga skador som tur! kvinnan som hade kört i honom klarade sig också. "sambons" bil blev dock en skrothög, men tur är ju att han lever. 

Bättre dag idag dock, har min sambo hemma helskinnad, det är fredag och strax skall jag börja tillreda middag, strömmingsfile , potatis mos och sallad, och som efterrätt äppel-paj! mums..

Recept på äppel pajen kommer upp senare på la' blogg. Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar