torsdag 24 mars 2016

Påskledigt och annat på G

Hej godag!
Åå va skönt med lite ledigt, idag skall jag spendera lite tid hos mamma, låna hennes sy maskin och sy ett babynest! Det är tänkt att jag skall lägga upp en "tutorial" på babynestet, men först får vi se om jag ens lyckas få ihop ett nest, haha..!

Under påskhelgen skall vi få igång flytten, påriktigt, vi ska till nya läggan och städa och på samma gång ta dit lite saker, nu j*vlar ska de ske nåt. Höhö.. Dör lite inombords av tanken att packa ner en massa onödigt skit o sen packa upp igen, blä

Blev länkad av Carro i hennes senaste inlägg om bloggar hon läser, tack länken! Där nämnde hon också att hon hoppas på bättre uppdatering, å jaa den tar jag mig! Heheh... Fö ja e nog världens sämst på att uppdatera ofta, men jag skyller det på tids brist o trötthet, heh.. meen från och med April får ja väll igång uppdateringen igen, ska vi hoppas! ;)

Sådär annars vill jag önska er en riktigt skön påskhelg! Glad Påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar